Algemene Informatie

Een eredienst kunt u bijwonen, via de Agenda is te zien wanneer wij samenkomen. Een dienst kan ook live worden meegekeken via Youtube, of achteraf worden bekeken.

Crèche

Voor de allerjongsten (0 t/m 3 jaar) is er elke zondagmorgen oppasdienst. Ouders kunnen met een gerust hart naar de kerk, terwijl hun kinderen spelen en knutselen. De oppasdienst is in de ontmoetingsruimte van de Bethlehemkerk. De kinderen krijgen tijdens de oppas limonade en een koekje. Als het kind zelf iets te eten of drinken mee neemt, dan graag voorzien van een naam.

Wij zijn altijd op zoek naar leuke oppassers die ons team willen komen versterken. Mocht je interesse hebben, stuur gerust een mailtje. Contactpersoon voor de oppasdienst Nieuwerbrug is Sophie Koning.

Kinderkerk

In de kerkdienst, tijdens de preek, is er kinderkerk voor alle kinderen in de basisschoolleeftijd. De leiding verzorgt een Bijbelverhaal en geeft er een eenvoudige uitleg bij. Er is ook een creatieve verwerking.