Agenda

Op deze pagina vind u alle activiteiten en kerkdiensten in de komende periode. Wij nodigen u van harte uit om onze diensten in de kerk bij te wonen. Ook kunt u een dienst via YouTube volgen, dit kan zowel live als achteraf. Meer informatie is te vinden onder Dienst bekijken.

Datum en tijd Activiteit Voorganger Bijzonderheden
7 april - om 9.30u Kerkdienst Ds. Kees Burger
14 april - om 9.30u Kerkdienst Ds. J. de Jong
17 april - om 18.00u De Smullerij Info: Astrid van Rooijen (06-19875131)
17 april - om 20.30u Avondgebed Brugkerk
18 april Kerkenraadsvergadering
21 april - om 9.30u Kerkdienst Ds. M. Stougie - de Wit Heilig Avondmaal (zittend)
22 april Inleveren kopij
28 april - om 9.30u Kerkdienst Dhr R. Gorter

Dorpsklooster

Eén keer in de maand verandert de Brugkerk in een kloostersetting. De kaarsen worden ontstoken, we zijn stil, zingen een aantal liederen, er wordt gebeden, en we lezen uit de Bijbel.

Ben je toe aan een break? Een moment van bezinning na een drukke werkdag? Vanaf september ben je weer van harte welkom op de tweede woensdag van de maand. De vesper begint om 20:30u en duurt een half uurtje.