Agenda

Op deze pagina vind u alle activiteiten en kerkdiensten in de komende periode. Wij nodigen u van harte uit om onze diensten in de kerk bij te wonen. Ook kunt u een dienst via YouTube volgen, dit kan zowel live als achteraf. Meer informatie is te vinden onder Dienst bekijken.

Datum en tijd Activiteit Voorganger Bijzonderheden
7 juli - 09.30 uur Kerkdienst Ds. J.W. Leurgans
14 juli - 09.30 uur Kerkdienst Ds. R. ten Hoopen
21 juli - 09.30 uur Kerkdienst Ds. M. de Waal
28 juli - 09.30 uur Kerkdienst Dhr. P. Versloot
4 augustus - 09.30 uur Kerkdienst N.n.b
11 augustus - 09.30 uur Kerkdienst Dhr. P. Hazenoot Viering Heilig Avondmaal
18 augustus - 10.00 uur Kerkdienst Ds. A.J. Treur / Reint van Asselt Tentdienst - Weijland 85a
25 augustus - 09.30 uur Kerkdienst Ds. A.J. Treur Dienst verbinding Reint van Asselt
26 augustus Inleveren kopij

Dorpsklooster

Eén keer in de maand verandert de Brugkerk in een kloostersetting. De kaarsen worden ontstoken, we zijn stil, zingen een aantal liederen, er wordt gebeden, en we lezen uit de Bijbel.

Ben je toe aan een break? Een moment van bezinning na een drukke werkdag? Vanaf september ben je weer van harte welkom op de tweede woensdag van de maand. De vesper begint om 20:30u en duurt een half uurtje.