Keigaaf

Veel ouders willen voor hun kinderen graag uitleg over bijvoorbeeld het vieren van het Heilig Avondmaal en andere thema’s. Daarom is er een aantal keer per jaar ‘Keigaaf’, op dinsdagmiddag. Op een creatieve en interactieve manier wordt dan een basisthema uit het christelijke geloof uitgelegd. Het programma van 45 minuten bestaat uit: gezelligheid, zingen, een Bijbelverhaal en het behandelen van thema’s als ‘Hoe kan ik bidden?’ of ‘Hoe kan ik Bijbellezen?’.

Keigaaf is voor alle kinderen uit de groepen 3 tot en met 7 van de basisschool. Het wordt goed bezocht door een groep van ongeveer 12 kinderen. Ook ouders zijn soms bij ‘Keigaaf’ aanwezig. Zo kunnen ze, samen met de kinderen, het geleerde thuis in de praktijk brengen.

Kinderkerk Keigaaf wordt gehouden in de Brugkerk, in het liturgische centrum.

Meer weten? Stuur gerust een bericht.